עזר לכולנו, אנחנו לא עזרנו לו • רק 20 אלף ש"ח נאספו ללופוליאנסקי

    ארי וידר 4 Comment on עזר לכולנו, אנחנו לא עזרנו לו • רק 20 אלף ש"ח נאספו ללופוליאנסקי
    13:56
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקומם: הגב' שילמה אלפי שקלים והחנות מתנערת מאחריות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלבד במחלה שתקפה אותו, נאלץ ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי להיאבק בחפותו במשפט הולילינד. אם לא די במאבק המתיש הרי שבשל היעדר משאבים הוא נאלץ בלית ברירה להיעזר בשירותי המשפטנים מהסנגוריה הציבורית.

    לאור העובדה המצערת, פתחו קבוצת אישי ציבור ירושלמים שאינם חרדים במסע גיוס כספים על מנת שיוכל לופוליאנסקי לערער על גזר דינו, שש שנות מאסר.

    כוונתם הייתה לאסוף תוך שלושה חודשים לפחות 80 אלף שקל, שישמשו למימון הגשת הערעור על גזר דינו, אולם השבוע, הם נאלצו לסגור את הקרן לאחר שמסע גיוס הכספים לא הצליח ונאספו אך ורק כעשרים אלף שקלים.

    הקרן הוקמה תחת הכותרת 'הוא עזר לכולנו, כעת אנחנו עוזרים לו', ומטרתה הייתה לגייס כספים מאנשי עסקים ומכל מי שמוקיר את פועלה של עמותת 'יד שרה', שלופוליאנסקי עומד בראשה.

    "אנחנו לא מבינים איך אנשים לא נרתמים לאדם שכול כולו חסד" אמרו גורמים המעריכים את לופוליאנסקי.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      איפה אפשר לתרום? איך זה שעד עכשיו אף אחד לא שמע על זה?

    2. 2

      מדינת הרשע מדינה אוכלת יושביה במקום לקבל פרס ממדינת ישראל שהרי הוא חוסך מליארדי שקלים למדינה עם מפעל החסד של יד שרה המדינה המרושעת הזאת מחפשת להושיב את הצדיק הזה בבית כלא ועל מה הוא הולך לשבת בבית כלא גם השופט מודה ומסכים שהוא לא לקח אפילו אגורה אחת לכיסו אולי ארגון יד שרה נהנה מהכסף ומי זה ארגון יד שרה זה עם ישראל שמשתמש בשירותי הארגון חינם אין כסף.
      בושה להיות אזרח במדינת ישראל. לכו ותרדפו אחרי המושחתים אחרי המחבלים אחרי הפוליטיקאים השמאלנים אחרי בעלי ההון השמאלנים שמה נמצא הזבל של מדינת ישראל. גועל נפש. והכי חשוב אם מישהו יכול להעלות את הפרטים איך אפשר לתרום לר׳ אורי תבוא עליו ברכה

    3. 1

      היה צריך לבקש שקל מכל אחד שנעזר אי פעם ע"י יד שרה
      היו מגיעים להרבה- הרבה יותר מ80000